RSS

my FIRST day ~~

assalamualaikum pembuka bicara =)


ok hari ni merupakan hari pertama attended class...biasala first day is nothing much to learn...so far so gooood la kan org kata..smpai kt tmpt kursus awl dah..tngu tenaga pengajar tu bleh hmpir buat aku nk terlelap kt ats katil facial tu...hehehe..*xsenonoh pnyer prngai...

msuk2 je bilik bljr nya yg mcm bilik meeting tu kami diberi bju yg mcm stok doktor2 pakai tu..hahaha..disbbkan aku ni bukan stok2 yg layak nk bergelar seorg doktor..so aku anngap saje diri aku ni sbg 'doktor' kecantikan yg pakai uniform ala doktor2 gitu..hakhakhakhakkk...excited punyer pasai...aku pon apa lg...


tadaaaaaaaaaaaa





                                                       hehehehe..ini lah aku pd hari ini...


haaaaa...perkara yg agak mcm xleh blah hari ni blaku time nk lunch td...tgh syok2 aku duk kaut2 nasi nak letak dlm pinggan ak *lapaq gilow dh ni..dtg la sorg apek cina ni...dgn bergaya nya berkata..." kasi nasi lebih sket ya" aku pon jwp..."haiyaaaaaa...sy bukan org sini...sy dtg dari kelantan ma...nak nasi amik sndri..sy xkeje sini maaaaa"....erk...muka aku ni stok2 mnjual kdai mkn ker???? hahahaahaha...apa2..jela..versatile kan aku ni?? kje spa boleh...kje kdai mkn boleh..hahaha..doktor je yg aku takut..hhuhu...


baiklah...aku rsa ini shj utk hari ni...kesah aku ke penang port dgn merempit smalam xleh nk di blog kan lg sbb gambar blom trnsfer lg dr kamera mmber...nnt akan di blog kan ye...tungguuuuuuu....

p/s:: penang port lawa woooooo...rasa xnk balik duk situ tgk sunset dpn mata...hikhikhik...*note to shira...nnt bwk mimi pg sana lagiiiiii..pastu kita pi shopinn2 lg...duk sini 2 bulan pokai aku blik umh.. =P

p/s lagi:: sy sgt merindui sama itu org...tp al maklum la kan..apa mau buat...ini lah dia cabarannya..terima kasihla...terima kasihh...


                                 kesian kt sy kan sorg2...*baby2 snowy msti comel gini...huhu





                                                                         lOvE????

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Mr Ajim said...

ada gaya jadi doktor neyh!!
hik3...

rindu ??
3g kan boleh....
teknologi~
hahahahaha..

Post a Comment