RSS

hye 2011!!

hye assalamualaikum n hello to everyone...
guess wat!!..i am soo excited when i'm creating my own new blog or else just hot hot chicken shit..hopefully not lah... hahaha..

btw, i got one old blog before but it is becoz i'm forced to do it as for my esaimen *kalo xbt nnt xdpt mrkah ye kwn2. heheh..so nak xnk..i forced myself to do it..but not now lah, nobody paksa2 i lg oke!..act. this is an effort i put into as i am soooo envy to read my fren's blog..hahaha..thnx to una my bff who approched me to make it..n now see i got one yeah yeah yeahhh..kekekkee..*so excited by da way..hehe..dgn kebosanan malam yg bersisa, sy berusha tekan sana tekan sini last2 kuar la blog yg sudah agk cntik pd sy yg agak buta it nih..hehehehhee..*u all tgk xthu la kan..up to u lah..huhu


oke sblom tuuu... nk knl kn..

this is me ye kwn2..my name is mimi.. dis is da same picture i used for my fb profile pic..haha..got no time to explore other picture in my laptop yehhhh..hehe..ok la tu kn..

anddd..nk knl kn..ini kwn sy yg suroh sy wat blog jgk..hishhh..kn kn..da jd blog ak na..hahahhaa..


huahuauha..ini la dia nik nurul husna..pnggil una ye...i stole ur pic ye una..oke la tu..dia tgh btolkn tudung..still napok comeyy.. she's my bff...ok ok..story psl bff coming soon.. *linda jgn jeles lg..nnt story psl kamu bakal mnyusul..huahuahua..ni sbb mek una encourge ak td..so as for appreciation ak letak je gmbr dia..haha

ok..abis cter psl una.. maka the end la for my first post ni..da rsa ngntok suda...will be continue next day or next two days..or next three days..or jgn xcontinue lngsng sudaaaaaaa..hahahaa..

opsssss...lupa! mcm da lari tajuk nihh..tjuk post ni hye 2011 kn kn kn..hahahah..sooo..i would like to wish HAIIIII to 2011...hopefully new year gonna be soooooooooo bright to me .. AMINNN.. & also hepy new year to everyone i love n i hate..eh eh..no one i hate..hehehe..muahhxx!!

nyte2 n much love

-END-

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

~UNA~ said...

woowwwww woowww woowwww!!!
so nice lah.. hehe.
buta it godio gini nih..
ni pggl celik it dooh dooh dohh... haha.
nak follow yeyyyy...

saya mimi said...

u r da first person follow yehhhhh! a very gud gud gurl.hikhikhikk...

Post a Comment